2009-09-29

Jag är inte mig själv

Jag slökollar lite tillbaks i tiden på mina inlägg.

Det var som in i helvete vad jag är tjip-tjap skojfrisk, flamsig och Oldsbergig.

Så är det.

Det måste bli ändring på det.

Det här går ju inte.

Fatta vilken tur att jag inte är så här i verkligheten. I den verkliga världen är jag torr, tråkig, formell, högfärdig, och dryg. Precis som vilken chef som helst.

Måste försöka vara lite mer mig själv på bloggen tror jag. För jag vill ju att ni lär känna mig precis som jag är. Inte som en romantisk ordvitspastor.

Back to work

5 kommentarer:

  1. Är du galen!! Jag tycker det är bra som det är här hos dig! Torr tråkig formell och högfärdig kan du väl vara på jobbet.

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Gun har helt rätt! Men faktum är att det är helt naturligt att växla lite stil. Man är ju inte på samma humör hela tiden, det går lite i perioder det där. Att blanda seriösa och roliga inlägg tycker jag är bra, det blir inte det ena eller det andra ett måste. :D

    Egoina får ibland kommentarer som: "Du är inte rolig längre" Man blir kanske inte roligare av det... ;D

    SvaraRadera
  3. Undrar hur det skulle vara att ha dig som chef....
    Sover de gott om natten, di däringa undersåtarna?

    SvaraRadera
  4. Var bara dig själv.
    Jag antar att du precis som oss andra har fler sidor än en.
    Jag gillar dig!

    SvaraRadera
  5. Gun: Bra rutet. Och det gick snabbt över

    Egoinas mamma: Svårt att fatta vad iden med såna kommentarer är.

    Sus: Det är nog inte det lättaste att vara under mig. Det säger i alla fall fru Wistman.

    Ting: Tack Ting. Och jag gillar dig...

    SvaraRadera