2009-09-16

Vilken jävla sexig cameltoe

Hade en middagsbjudning för ett tag sedan, med lite vin och ett inbjudet otrevligt par. Säkert föräldrar till någon av ungarnas kompis. Har glömt vilka det var för dom var så förljugna. Och hade inte alls samma intresse som jag.

Jag pratvänligt glad i hatten skämtade till något om cameltoe. Fru Wistman frågade vad det var. Hallå, Vivecka! Hon hade alltså inte koll på det, min lilla oskuldsfulla plommonfru (Sen på natten när gästerna gått hem drog jag upp byxorna och visade. Mina alltså)

Ungarnas kompis mamma sade sig heller inte veta, och ljughuvudet till man påstod att han inte hade en aning.

Jag gick inte vidare med att försöka föra i bevisning att det måste dom väl ändå ha koll på för det är ju typ en av tio kategorier på var och varannan porrsajt. Jag insåg att då skulle gubbskrället förvånat fråga vad porr och sajt är för något. Bilder av nakna kvinnor, men oj vad hemskt.

Middagsbjudningen och min känsla av att vara en snuskgubbe i en frikyrkoförsamling, ja se den ploppade upp idag när jag såg denna bild hos Blingbling. Så ni får väl då tacka henne då.


7 kommentarer:

  1. Hahaha, klockren bild:)

    SvaraRadera
  2. Jag visste du skulle gilla den.

    SvaraRadera
  3. Du lovade att inte visa min kameltå ju!

    SvaraRadera
  4. HAHAHA! Det var en jättefin kameltå! I Norge uttrycket för samma sak (ja, inte som den på bilden, men den andra betydelsen) "strikkmus" (gummiband-mus om man översätter till svenska). Undrar hur den tatueringen skulle se ut.. ;D

    God morgon!

    SvaraRadera
  5. Vilka tråkmånsar ni bjuder på middag.

    Kameltån var jättefin!

    (Snälla, kan du inte hitta en bild på en strikkmus också?)

    SvaraRadera
  6. Ting: Shit, visste inte det var din. Jag kan inte hålla reda på vems alla tår är som jag fotar;-)
    Egoinas mamma: Strikkmus var också ett coolt namn.
    Gun: Jag kan försöka hitta en...

    SvaraRadera
  7. Åh vad grann! Sånt där gillar jag :)

    SvaraRadera