2009-11-22

Så länka vi så småningom...

Ni kan inte förvänta att det kommer något skitsmart citat från fru Witsman idag. Nix. Hon ligger sjuk och säger nästan ingenting. Bara små viskningar om Colaflaskor och nån rostadbrödmacka utan pålägg.

Ni kan heller inte förvänta att det kommer något intelligent från mitt håll. Jag har precis lagt ungar och ska nu jobba tills jag inte orkar mer. Kaffet är påsatt, datorn spinner. Ville bara in och kolla hur ni har det. Ser ju lugnt ut än så länge. Några av er är på teater, andra på grillbar eller barhäng. Ytterligare några jobbar på en söndag. Säkert egna företagare va? Vissa håller på med galenskaper, eller språkretar sin pige. En och annan rakar pungen...

Vi ses i andra änden...
...

8 kommentarer:

  1. Blomblomblomparaaaden!

    SvaraRadera
  2. Tänk.
    Bara William saknades.
    Och Ting.

    SvaraRadera
  3. Jobba gör man inte på söndagar WW.
    Det är inte att helga vilodagen.
    Teaterbesök och efter-teatern-vin är däremot helgande.
    Joina nästa gång!
    Så långt kan det inte vara från Skåne?

    SvaraRadera
  4. Stackars fru Witsman. Hoppas hon kryar på sig.

    SvaraRadera
  5. Jag drömde att Mannen sa att han kände sig som ett rostat bröd med en skåra i...vad betyder det?

    SvaraRadera
  6. Jag tänkte, VILKEN av dessa hänvisningar är till min blogg? Tog det som låg närmast till hands "raka pungen", men icke! ;D

    SvaraRadera
  7. Du e ju grymt rolig och härlig... <3

    SvaraRadera