2010-01-17

Ketchup och Juvelerad

Jag håller verkligen med Ketchupmamman att man borde stänga alla öppna slut i böcker och filmer. Ibland har man suttit där i timmar och när man läst färdigt sidan 821 så har författaren inte besvarat alla frågor man har. Nej han tycker att man ska själv få bestämma eller tolka resten själv. Samma med en del filmer.

Hade jag velat sitta och komma på slutet hade jag väl skrivit boksatan själv istället.

Bra sagt och bra tänkt Ketchupmamman...

För övrigt ser jag att Isabel på sin blogg har länkat till Bejeweled2. Hon skriver det är beroendeframkallande och jag håller helt med henne. Både jag och fru Witsman satt i en period fast framför datorn. -Du får lägga barnen idag! Och så smög man in och spelade.

Har du provat det? Vilket är ditt favospel?
...

2 kommentarer:

  1. Nej, jag tycker det räcker med mitt vanliga bloggberoende. Isse försöker dra ner mig i fördärvet ibland men jag står emot. Räcker med makens juveler för mig...

    SvaraRadera
  2. Så det finns kopplingar i verkligheten mellan Isabel och Kattis?

    SvaraRadera