2010-02-06

Mycket Som är Nytt för mig

En cool kompis fick mig nyss att signa upp för ett program som heter MSN. Han ville jag skulle adda honom där, så då fick jag ju installera programmet.

Är det fler som har detta program? Jag känner för att adda lite fler. Enbart seriösa addande göre sig besvär, som Ketchupmammans annonsör skulle sagt.

Så här efter en första okulärbesiktning tycks programmet vara någon slags mailprogram. Vad bra. Jag har ju bara hundra andra... Vad använder vi detta till? Bara det inte är ett sånt därnia facebookaktigt där jag måste skriva in status hela tiden. Nej väl?

...

2 kommentarer:

  1. Använder aldrig MSN...däremot skype! Fixa det så kan vi snacka:)

    SvaraRadera
  2. Ja, Skype är bra. Det är lite grann som videokonferans hehe. Och det är ju du haj på ;)

    /Bling

    SvaraRadera