2010-03-24

Snart full av energi och tom på bajs

Jo, det har ju varit lite pressat för mig en tid. Jag har liksom varit lite nedtryckt utan att veta varför. Så idag, på väg hem från jobbet kom jag på det. Jag har varit skitnödig.

Visst.

Jag har ju glömt köpa toapapper i flera dagar och då är det bara att hålla sig. Barnen har vi så givetvis kunnat hantera med Allers och Veckans Affärer men jag kan bara inte stoppa sånt skit i röven.

Ja, det är klart att man blir lite tråkig när man förstoppar sig så när jag till sist stod där i affären bestämde jag att lyxa till det ordentligt. Ja, jag ignorerade helt räkningar som ligger här hemma och väntar och köpte mig Lambi toalettpapper. Lenare finns inte för hålet. Man liksom njuter för varje tag. Man går runt och dagdrömmer om att få bajsa. Det finns bara en typ av papper som överglänser Lambi och det är Lotionslaminerat papper. Men då kostar ett toabesök ungefär lika mycket som en rejäl rundsmörjning och det går ju rakt inte.

Så ikväll när ungarna har gått och lagt sig ska jag äta tio kilo laxerande lakrits och sen tända ljus och till och med unna mig lite skumbad i toalettstolen. Och sen sitta där i timmar och njuta. All by my self.

Imorgon kära vänner lovar jag vara full av energi och tom på bajs.

...

4 kommentarer:

  1. Morgonprutten, seg och rutten.
    Men det är då det är som bäst.

    SvaraRadera
  2. En rälig kommentar från DQ är bättre än ingen kommentar från DQ alls.
    Eller förresten. Du menar det nog väldans positivt tror jag.

    SvaraRadera
  3. Det var positivt.
    Såklart.

    SvaraRadera