2010-05-05

Det blev golf för zlatan

Huset ni ser i bakgrunden ägs av Malmös och Sveriges mest kända fotbollsspelare, flaggan i förgrunden tillhör en minigolfbana.

Jag hoppades in i det längsta att den utlovade överraskningen var att vi blivit inbjudna till zlatan på födelsedagslunch.

Det blev det nästan lika trevliga alternativet; minigolf med fyra temperamentsfulla familjemedlemmar. Jag vann naturligtvis.

Sen kom närmsta familjen och vi gick ut på Vendel af Sturehof för en god middag...

-

2 kommentarer:

  1. Fru Witsman: Du vann?????? Du visade aldrig resultatet för mig så det tror jag inte på och visar du resultatet för mig nu är min enda kommentar att det där är inte mitt resultat!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Ni ser ovan fru Witsmans första kommentar på min blogg!

    Älskling, jag erkänner att jag far lite med osanning. Du vann givetvis...

    SvaraRadera