2010-10-15

Enormt pris på väg

Nu blev jag lite osäker. Jag vann ju på min e-mailadress i online lottningen redan för en månad sedan. Men nu har dom ett helt nytt ritordningsnummer till förfrågan officer. Jag tycker dom verkar ha en något slarvig process i Lotteribolaget. Och vad tycker ni, ska jag skicka in mina kontaktuppgifter igen till påståendet regissör? Förra gången fick dom ju allt detta inklusive alla mina kontonummer. Och hur lång tid tar det innan dom betalar ut?

Vi påminner dig för sista gången som våra tidigare e-postmeddelande till dig tillbaka levererats. Vi är återigen skickar dig den senaste e-post för att informera dig om att din e-postadress har vunnit dig en enorm pris i den nyligen avslutade online lottning anordnas av Loterie National.

Du är skyldig att lämna följande uppgifter för att användas i behandlingen av din påståenden: Din fullständiga namn och adress, din plats och födelsedatum, ditt telefonnummer Detaljer inklusive Mobiler och ditt yrke.

Ovanstående uppgifter bör överlämnas till påståendet regissör med kontaktuppgifter nedan:

Frederik Wallen

E-post: xxx@yyy.com

OBS: Du förväntas kontakta Förfrågan Officer för detaljer av fordringar med följande ritordningsnummer: PXV227093

1 kommentar:

  1. Hahaha, skön svenska dom kör med. Måste vara nån konstig dialekt:)

    SvaraRadera