2011-01-01

Ett urval av mina succesånger

Småbeatar för barn och barnsliga
INSJÖPÅNÖINÅ - En visa om Frankrike, åar, vokaliska öar och simkunniga djur.
Länsman Klinsmann - Jag känner minsann en polis jag


Annat
I väntan på dig -
En visa till min ofödda dotter
Succe för LPG -
Om Peter LeMarc och Lars Winnerbäck
Holy Hollywood - Har du koll på vilka filmer citaten i låten är hämtade från?
Fredrik Hallgren Serenade - Om min favvo-skådespelare!
Den regerande bloggkungen - Blogghyllning till min favobloggare Tyskungen
Drömmar om gnistrande snö -En alltid lika aktuell låt om julglädje och överkonsumtion
Finanskrisutbildning - Vill du lära dig lite finanskrisekonomihistoria?
Peter Barlach Wannabe - Min första sång. Och troligen den bästa. Dock inte inspelningen...






2 kommentarer:

  1. Jag tycker nog fortfarande att tyskungenhyllningen är bland något av det vackraste jag någonsin hört. Men det är ju bara jag! ;-)

    SvaraRadera
  2. Kära Malin
    Ja den är vacker
    Den ska givetvis med på listan.

    SvaraRadera