2011-08-26

Fredrik den givmilde och halte (och käkonde)

Min gode vän Fredrik Hallgren vill att vi ska skänka pengar till doktorer som på frivillig basis åker till andra sidan jorden för att hjälpa människor i nöd. Detta är beundransvärt. Både av doktorerna och av Fredrik.

Jag vill nu göra er uppmärksamma på att jag också drar mitt givmilda strå till stacken. Jag skänker varje månad pengar till en världsomspännande frivilligorganisation som delar ut skönlitterära publikationer med kraftigt förstorade bokstäver. Gå in på organisationens hemsida och läs hur du kan medverka till att få ut böcker till behövande i alla världens hörn:

www.läsareutanlinser.com

1 kommentar:

  1. Åh gud vilka stackare klart jag ska halta dit till deras huvudkontor och skänka (med sammanbiten min) mina sista kronor:)

    SvaraRadera