2009-09-09

Under en filt i Gdansk


Trycket på bloggslussen har varit hård det senaste dygnet sedan ni fått veta att det finns vissa möjligheter att få se William Wistman naken.

Så jag frågade Lill-Ville här i morse var han lagt den porträttlika teckningen. Ni vet den han ritade av nakenWilliam med pubeshår och snopp och några få hårstrå på bröstet och med nån slags lång slang som gick in i kroppen och sen ut ur kroppen för att då förvandlas till en rymdraket.

Lill-Ville berättade att han gett teckningen i present till mamma, när hon igår morse var på väg på en tre dagar lång affärsresa till Polen. Hm, hm, hmf. Ja, låt oss leka lite med tanken att fru Wistman ligger där under täcket helt för sig själv på sitt sparsmakade hotellrum och i saknad och längtan efter sin älskade romantiske muskulöse man tar hon fram teckningen ur resväskans lönnfack och håller den först en stund mot sina bröst och... Nej jag klarar inte tänka längre än så. Jag blir ju rent rundtossig och svimfärdig när jag tänker på det.

Min fru? Kan det vara så? Ja, så måste det vara. Det kan man inte riktigt tro när man träffar henne så där i dagsljus, men hon är allt en riktig snuskfia den där fru Wistman.

Och det bästa är ju att vi genom Lill-Villes teckning på fruns hotellrum sparar in alla dom pengarna hon brukar göra av med på hotellens skumma filmutbud.

Två hårstrå i en smäll typ...

...

6 kommentarer:

  1. HAHAHA! Har frun möjlighet att svara för sig? Eller räknar hon med att vi alla skall fatta att du skriver med glimten i ögat! Synd vi inte får se teckningen!!

    SvaraRadera
  2. Egoinas mamma: Som tur är läser hon inte bloggen. Då hade jag haft ett blått öga imorgon när hon kommer hem.

    SvaraRadera
  3. Det är ju konstigt att om man nämner "naket" eller "snusk" i en blogg så blir den genast mycket intressant för utomstående! :) Konstigt det där, hehe.

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Sexigt hotellrum också!

    SvaraRadera