2009-11-13

Varför Wistman

Som många av er känner till så heter jag inte alls William Wistman. Nej, det är ett alias jag har tagit för att jag önskar vara anonym. Av mina läsare är det endast några få som mött mig i verkligheten och ute i min vardagliga verklighet är det ingen som känner till mitt bloggande.

Nu har Dexel Wistman hört av sig till bloggen och är orolig att hans släktingar blir arga för att jag använder namnet Wistman.

Jag visste inte att det finns en riktig familj med det namnet. Jag tog mig nämligen namnet på grund av en engelsk trio som jag gillar skarpt. Den heter Wistman´s Wood. Jag frågade inte dom om lov att använda deras namn, men är relativt säker på att dom är positiva till att ett fan här i Sverige använder deras gruppnamn.


Ps. Jag kunde alltså lika gärna valt att kalla mig William Woods, men jag visste att det fanns en Tiger som möjligen skulle bli sur att jag använde hans namn.
...

7 kommentarer:

  1. Du ville kanske bara hellre skapa dig ett namn än att ärva ett?

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag har blivit ifrågasatt att jag kallar mig Egoinas RIKTIGA mamma, för det kan jag ju inte vara.. :D
    Sv: Ta med fru Wistman så kan vi gå på ICA. (ifall du har läst Guns morgoninlägg i dag). ;D

    SvaraRadera
  3. Egoinas mamma: Now were talking

    SvaraRadera
  4. Jag vet ju vem du är. Eller nä. Jag vet ju inte det. Men ditt förra alias känner jag till.
    Vet du...du skulle kunna vara vem som helst och jag skulle ändå inte fatta det.
    Liksom.

    SvaraRadera
  5. Ännu ett tydligt klargörande från sus! Tack!

    SvaraRadera
  6. Jag är typ väldigt rak på sak liksom.

    SvaraRadera
  7. Ja jävlar vilka plantor det finns.

    SvaraRadera