2010-01-12

En film som heter Sherlock

Jo, vi ska gå på bio imorgon, fru Witsman och jag. Hålla handen, snaska pop-corn. Viska. Troligen kommer jag också utan framgång försöka närma mig henne i biomörkret. Sådan är jag. Och sådan är hon.

Sherlock heter filmen. Eller om det var Holmes. Kattis har sett den och rekommenderar den. Det får anses vara en kvalitetsstämpel som heter duga.

Får mig tänka på han komikern Glans. Han pratar om barnnamn och förslår namnet Duga. För då kan han gå genom resten av livet och säg -Här kommer en flicka som heter Duga!

Kolla på Glas World Tour of Skåne på youtube

...

2 kommentarer:

  1. Man snaskar kotte.
    Inte popcorn.
    Men inte på bion då kanske.

    SvaraRadera
  2. Japp - en kvalitetsstämepl som heter Kattis!
    Sherlock är mer actionfilm än mysfilm, men du kan säkert lyckas få till lite hångel ändå. När fru W slänger sig om din hals i nån blodig slagsmålsscen...eller rättare sagt när du slänger dig om hennes hals. ;o)

    SvaraRadera