2010-02-25

Bianco neve, bianco sonno

Vi drar till Italien på skidresa på tisdag. Dom frågar mig på jobbet om var vi ska. Jag har ingen aning. No clue. Vet att vi ska flyga någonstans. Oklart var. Jag vet att jag ska bära på en jävla massa packning och ungar och biljetter och hans moster. Sen åker vi tåg eller taxi och sen är vi framme på nåt hotell som ska ligga i backen. Tror jag. När dom frågar på jobbet och jag inte vet så tänker dom att jag ju inte kan vara klok. Och det kan jag ju inte. Vipento. Kan det heta så? Och var ligger då flygplatsen. Måste nog engagera mig lite mer i det här. Fall i fall vi kommer från varandra på Kastrup. Eller Sturup. Eller var vi ska. Ska bli skönt med semester. Tror jag. Ska sova hela tiden. I alla fall ett dygn. Det måste väl vara fair. Dom andra kan väl köra upp mina ungar i backen första dagen. Så. Nu ska jag jobba. Och städa. För det är viktigt. Det är torsdag. Och jag har varit så oengagerad på sista tiden att jag kommer inte ifrån det. Tjing tjong...

2 kommentarer:

  1. Ha det toppen på alptoppen!

    SvaraRadera
  2. Du bör nog engagera dig lite mer än så ja, sagt i all välmening.

    Ha det så skönt i Italien! :)

    SvaraRadera