2010-02-25

En rövhistoria

Vänta nu lite här... Har jag uppdaterat er den senaste tiden om att jag nu har en röv så snygg att fru Witsman automatiskt klatchar till den varje gång jag går förbi henne? Har jag berättat att på måndag är det den första mars och att jag då kommer ses klunka årgångsvin? Halsa vin samtidigt som jag trycker ut rumpan för att visa eventuella förbipasserande behagen. Jag är själv så nöjd med rumpan att jag inte längre vill sitta på den. Den ska synas. Och i ansiktet har jag blivit smal. Men rynkorna är kvar. Och sömnbrist gör att jag lite liknar en valnöt. Men en smal valnöt. Det finns alltså fortfarande saker kvar att göra. Som att sova. Gonatt...

...

2 kommentarer:

  1. Det var värst vad alla är rumpfixerade idag. Den gör nytta den där analklådefilmen hihi

    SvaraRadera
  2. Bildbevis! Bildbevis! Bildbevis!

    (Fast helst vill jag se allt in real life...)

    SvaraRadera