2010-02-26

Det trodde ni inte

Jag skriver på en sång. En sommarsång vi kan sjunga på den årliga sommarfesten i Åhus. Där vi brukar sjunga allsång. Och mata ekorrar. Idag frågade fru Witsman mig så här:
-Blir du aldrig trött av att nynna samma melodi om och om och om igen.
Nej, det blir jag faktiskt inte. Jag älskar min sommarsångmelodi. Min fru on the other hand, hon verkar vara rätt trött på den.

Ni som känner till min nyårslista vet att jag bryter kraftigt mot nr 3. Skit också. Men nr fem lyckades mot alla odds. Nu är det officiellt. Så att säga.

Nu var det sagt.
...

12 kommentarer:

  1. Men William med fru!!
    Underbart!!! Härligt!!!
    Såååå roligt!!!!!
    Grattis =)!! <3

    SvaraRadera
  2. Barn igen, eller läste jag fel på listan?
    Stort grattis i så fall!

    SvaraRadera
  3. Så fint! Grattis! Det kan inte bli för många Witsmans i denna värld...

    SvaraRadera
  4. Grattis William!
    Vilka härliga nyheter!

    SvaraRadera
  5. Så kul! Och vad härligt att få en mängd vaknätter att se fram emot för dig. Tur att du då kan bryta mot nr 3 hur mycket som helst!Grattis.

    SvaraRadera
  6. till att du bryter mot nr tre alltså, inte till att du klarat nr fem =)

    SvaraRadera
  7. Grattis - både till övertalning och själva verket i sig! Ser fram emot att höra mer de närmaste månaderna. Hurra!

    SvaraRadera
  8. Nämen! Grattis!! Bra jobbat : -)

    SvaraRadera