2010-05-13

Avföring och avkomma

Fönsterplats på inrikesflyget Arlanda-Sturup. Med feber och diarre. Rekommenderas till alla som önskar lite spänning i vardagen. Jag klarade mig helt utan avföringsincident, men ett tag började det lukta äckligt, och då blev jag rädd att det var jag som läckt. Men det var troligen någon medpassagerare som luftade systemet.

Hemkommen sov jag 15 timmar och är nu fit för fajt i form av tre middagsbjudningar på tre dagar. Idag en dansk trebarnsfamilj med en 8 veckor baby. Så som vi kommer ha det om tre månader. Ska bli intressant om vi blir mer eller mindre entusiastiska efter detta...
...

3 kommentarer:

  1. Haha. Förlåt men det var lite roligt att du trodde att det var du som läckt.

    SvaraRadera
  2. Feber nedsätter kraftigt ringmuskelfunktionen och logiskt tänkande

    SvaraRadera