2011-10-02

En artikel om en pitsol och en annan kärring




Kvinna: Vad vill du?
Pitsol-rånare: Upp med händerna!
Kvinna: Varför det?
Pitsol-rånare: Annars skjuter jag dig!
Kvinna: Med vad då?
Pitsol-rånare: Med min pitsol!
Kvinna: Nä men åh vad rädd jag blir för din pitsol. Den är säkert inte ens riktig.
Pitsol-rånare: Jo jag lovar. Det är en pitsol, en riktig pitsol.
Kvinna: Nu vet jag inte riktigt hur en pitsol ser ut, kan du bevisa att det är en pitsol.
Pitsol-rånare: Nu glider vi ifrån ämnet. Upp med händerna?
Kvinna: Jag vägrar räcka händerna i vädret för ditt pitsolsliknande föremål. Bevisa att det är en riktig pitsol!
Pitsol-rånare: Det kan jag nog inte. Jag vet inte vad en pitsol är.
Kvinna: Jag tror att dom som skrivit artikeln om denna händelse stavat fel. Jag tror det ska vara pitt-sol.
Pitsol-rånare: Jaha ja, men vafan är en pitt-sol. Det ger mer mening om dom menar en sol-pitt.
Kvinna: Så du menar att du går omkring och rånar folk med en solbränd kuk?
Pitsol-rånare: Jag vette fan. Du får fråga journalisten. Och hur har han listat ut att jag solar naken?
Kvinna: Det ser man nästan på dig att du är så fåfäng.
Pitsol-rånare: Gör man? Jag tar det faktiskt som en komplimang. 
Kvinna: Det var meningen som en komplimang. Men du, stoppa tillbaks din sol-pitt nu och råna någon annan. 
Pitsol-rånare: Men då blir ju artikeln helt fel!
Kvinna: Idiot. Den handlar om den gamla kärringen där borta. Gå och råna henne nu. Och kom ihåg att du får bara ta saker ur hennes ficka. det står det i artikeln. Så sjas, sjas...

3 kommentarer:

  1. och sen lommade han iväg...och sen lommade han iväg...

    SvaraRadera
  2. Men det var så fyndigt skrivet att det tåldes att upprepas...

    SvaraRadera