2010-05-14

En lovsång om fjång

Efter Lill-Vivans olyckliga uttalande har det kommer mängder av reaktioner till försvar för William Witsmans penis.

Kattis skriver till exempel -Jag är säker på att den *står* sig bra i konkurrensen.

Fru Witsman önskar också fullständigt och totalt dementera: -De illasinnade rykten som den senaste tiden spridits på det så kallade Internetet att min älskade makes genitalier på något sätt skulle vara missbildade eller för övrigt ej bildsköna är ju direkt felaktiga. Allt detta är resultatet av elektronisk ryktesspridning utifrån ett oskyldigt och oförstående barns spontana utrop då hennes far kom ut ur duschen härom dagen. Vi ska komma ihåg att William är lite hängig just nu och alldeles nytvagad var han så klart både rufsig och russinskrynklig.

Fru witsman fortsätter försvara sin mans ära med orden; -Alltså jag har ju sett betydligt värre i mina dagar. Jag skulle nog vilja kategorisera min mans penis, inte som ful, utan som "väl använd" eller "bättre begagnad", fortsätter fru witsman leende medan hon sneglar ner på sin stora mage.

Hon tillägger; -För övrigt blir den ju betydligt vackrare strax innan användning. Då stäcker den på ryggen, blickar stolt upp mot himmelen och jag konstaterar att dom flesta rynkor spårlöst försvunnit. Ibland brister den till och med ut i lovsång, en lovsång till mig som handlar om kärleken till mina bättre begagnade områden och skrymslen. Inte särskilt ofta, men då och då blir det till och med till en duett. Men vi är försiktiga för barnen har så känsliga öron som inte tål alla höga toner.
...

2 kommentarer:

  1. Den ståndaktiga tennsoldaten kanske :-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, bara du William kan "få till det" så där:)

    SvaraRadera